• De goedkoopste van Nederland!
  • Betaald = binnen 5 minuten in huis!
  • OPEN 24/7

Algemeen

1a. Je krijgt de foutmelding: code is al gebruikt / ingewisseld. 
Deze melding zien we heel erg vaak. Er is echter geen sprake van een code die al is gebruikt. Alle door XboxLiveKaarten.nl geleverde codes zijn gegarandeerd ongebruikt. Een code van Microsoft kan namelijk nooit twee keer uitgegeven worden aan twee verschillende klanten, aangezien de bestelde code(s) speciaal voor jou is gegenereerd ( aangemaakt) worden op het moment dat je een bestelling bij ons plaatst.  
- Je kunt dit probleem oplossen, door de code niet op je Xbox Console te activeren, maar online in te wisselen met een PC of Tablet. Weet je niet ( meer ) hoe je dit doet? Kijk dan even op onze pagina Handleidingen.
- Wordt je probleem met bovenstaande suggestie niet opgelost? Kijk dan bij oplossing 1b.

1b. Je krijgt de foutmelding: code is al gebruikt / ingewisseld. 
Als je deze foutmelding krijgt is het heel goed mogelijk dat je je code op een verkeerd account hebt geactiveerd. Vandaar dat je de melding krijgt dat je code al is gebruikt. Dat klopt in dat geval inderdaad; namelijk door jouzelf! Let er dus heel goed op dat je je code niet per ongeluk op een ander ( of vorig ) account activeert.
Het is heel vervelend maar je kunt hier helaas niets meer aan doen, aangezien je code inderdaad al is ingewisseld.

Foutmelding en Status codes