Contactformulier
Hieronder vind je antwoorden voor de meest voorkomende problemen en storingen van digitale producten. Zo kun je ook na sluitingstijd van onze klantenservice, eenvoudig zelf snel een passende oplossing vinden. Je hoeft zo niet meer te wachten op een antwoord en je kunt dus snel weer verder!
- Ik heb mijn code niet ontvangen.
- Mijn code werkt niet.
- Mijn code is al gebruikt.
- Controleer even de Xbox Live-Status of er geen sprake is van een algemene Xbox storing.
Geen oplossing voor je probleem gevonden?
- Dat is vervelend. Maar maak je geen zorgen! Vul het onderstaand contactformulier in en omschrijf zo goed mogelijk je probleem. Vermeld de code, de foutmelding en het ordernummer in je bericht. Wij gaan zo snel mogelijk voor je aan de slag en lossen het probleem z.s.m. voor je op.
- Belangrijk; vergeet alsjeblieft niet, voordat je contact met ons opneemt, eerst punt 7 van bovenstaande link Mijn code werkt niet toe te passen!
Klantenservice
- Heb je andere vragen, suggesties, is er iets niet duidelijk of wil je gewoon advies? Laat het ons dan weten via het onderstaand contactformulier en je ontvangt zo spoedig mogelijk antwoord.
Algemene Bedrijfsinformatie
XboxLiveKaarten.nl - Warnaar Trading B.V.
Binnendelta 10-J
1261WZ Blaricum
e-mail: info@xboxlivekaarten.nl
Kamer van Koophandel nr: 71875549
BTW nr: NL 8588.83.855.B01