• De goedkoopste van Nederland!
  • Betaald = binnen 5 minuten in huis!
  • OPEN 24/7

Foutmeldingen

Algemeen

1. Als je betaling is afgerond dan wordt je bestelling altijd direct, volledig automatisch door ons systeem uitgeleverd. Je ontvangt dus de code direct op het scherm van je computer, laptop of je smartphone en binnen enkele seconden in je mailbox. Alleen kan het bij sommige mail accounts het geval zijn dat het wat meer tijd in beslag neemt. Dit kan komen omdat soms de mailservers onze mail met jouw bestelling als spam zien ( wat natuurlijk niet het geval is ). Heb je na enige minuten nog niets ontvangen? Kijk dan even in je map "ongewenste mail". Het is dan vrijwel zeker dat de mail met je code hier in is terecht gekomen.

2. Bij enkele betaalmethoden duurt het wat langer voordat je de code ontvangt. Op onze Informatiepagina vind je alles over onze betaalmethoden en de daarbij behorende levertijden.

3. Controleer even of je postvak niet vol zit. Als dit wel het geval is, maak deze dan snel leeg. Je zult zien dat je bestelling dan binnen enkele minuten wordt uitgeleverd.

4. Kijk nog even of je wel het juiste e-mail adres hebt ingevuld. Af en toe is een verkeerd ingevuld e-mail adres de oorzaak van de storing.

Heb je nog steeds geen code ontvangen? Geen paniek! Neem even contact op met onze Klantenservice en wij helpen je zo snel mogelijk op weg.

Foutmelding en Status codes

Foutmeldingen